tisdag 16 februari 2016

Lång väntan, mer väntan och kallt.

Jahapps. Då ska fiber vara indraget. Jag undrar vad det är dom är kvar bara, det ska inte kopplas på förrän vecka 12! Sanslöst tycker jag...

Det tog sin lilla tid igår. Först var dom inne max en halvtimme på morgonen och skulle komma tillbaka efter lunch. Halv två var dom tillbaka och höll på till klockan var nästan fyra. Men det blev bra. Vi slapp en ful list i taket. Mindre kul var att jag inte hann återställa så långt jag hade velat. Alla möbler är tillbaka på rätt plats men det är fortfarande väldigt rörigt i lägenheten. Men det blir nog bra. Nångång.

Idag är det strålande väder. Frostigt och nästan 8 minusgrader. Riktigt vackert och krispigt. Jag hoppas det blir lite varmare under dagen. Dagens workshop skolan ska tydligen pågå delvis utomhus. Men det blir nog bra det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...