måndag 22 februari 2016

Ångest deluxe, handboll och missad dejt.

En lång härlig helg är slut! Tyvärr lite lite sömn. Kräkångesten river i mig halva nätterna. I natt sov jag som bäst sen i fredags. Malins bästa kompis insjuknade natten till fredagen och en annan av hennes kompisars lillebror plus mamma natten till lördag. Inte kunde jag slappna av då. Det är dessutom ingen liten snäll magsjuka som går. Inte blev det bättre idag när jag lämnade Malin och fick reda på att kräksjukan verkligen har slagit till på dagis. En stor lapp sattes upp på dörren och dom sa till föräldrarna så fort dom kom. Hade jag kunnat hade jag vänt i dörren med Malin. Får se hur illa det är när jag hämtar henne. Kanske kan vi pussla ihop det så att hon kan va hemma när magsjukan är som värst. Eller så får hon gå och jag bearbeta min ångest. Hahaha.

Men bortsett från alla kräkångest har vi haft en bra helg. I lördags kollade vi på Sebastian när han spelade match och sen mello på kvällen. Igår var det Oskars tur att ha match. Det var första gången jag såg honom spela med nya laget. Duktiga var dom.

Däremot blev det ingen dejt med Mr Grey i helgen. Jag var för trött. Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...