lördag 31 oktober 2015

Halloween, alla helgon och strejk.

Det är halloween idag. Men också alla helgons dag. Här firar vi lite både och. Igår var Emilia ute för bus eller godis med kompisarna. Helt okej för mig att gå fel dag. Så kan vi fira lite mer alla helgon idag. I alla fall övriga familjen. För fröken själv ska på halloweenmaskerad i kväll.

Just nu är hon hos en kompis och leker medan jag är med Malin på bowlingkalas. Tony och grabbarna är på hobbymässan. Själv är jag sugen på en promenad i det vackra höstvädret. Den ni. Det får bli en i kväll för att tända ljus vid kyrkan.

Sista veckan har varit tuff. Jag åkte på värsta dunderförkylningen. Vissa dagar har jag varit helt däckad. Några lite för många och för tunga lyft ovanpå det har lett till att mina stackars händer strejkar för fullt nu. Högerhanden värker mest hela tiden. Jag är väldigt glad att jag har fått en operationstid redan. Tyvärr är jag inte säker på att den operationen löser hela problemet i handen. Men det borde bli bättre i alla fall.

Bjuder på bilder på tjejerna från i dag. Malin kalasfärdig och Emilia förberedd för att gå på maskerad i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...