lördag 22 augusti 2015

Äntligen bebis!!

Äntligen har barnens kusin fått sin bebis!! Vi har väntat lääääänge nu. Och jag misstänker att den nyblivna mamman tyckte att dom sista veckorna gick sakta sakta. Men nu är bebisen här! Så ny längtar vi lite till. Efter att få snosa bebis. :-D

Idag blir det inget bebismys. Dels låter vi närmaste familjen få komma först. Plus att jag ska på partaj hemma hos A idag. Det har utlovats massor av skoj. Yeay!

Men jag är lite sur och bitter... på mina fötter. För hur kul är det att behöva släpa med foppatofflor överallt. Men det är väl ganska okej, dom är svarta och matchar mina kläder. Det är värre med gympaskorna. Dom är ljusgröna. Inte direkt passande till övrig klädsel. Så kommande projekt får bli att försöka få tag i ett par skor som inläggen funkar i och som funkar till fest... Blääääää....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...