lördag 28 mars 2015

Ikea, modevisning och sommartid!

Japps! Det blev en tur till Ikea idag! Jag föreslog i morse att vi skulle åka dit när Sebastian gett sig iväg för att scouta i helgen. Han är på en 24-timmarstävling. Sova för dom göra om dom hinner. Synd bara att det inte är varmare ute... Jag hoppas dom slipper frysa allt för mycket.

Ikea då... Sängen har behövt ny madrass et lååååångt tag. Så vi kom äntligen iväg idag, Tony, jag och tre barn. Vi började med lunch. Det är lite sjukt vad billigt det är där egentligen.
Sen var det dags att prova ut madrasser. Nu återstår att vänta på att dom får sin rätta form bara...
Jag hittade dessutom såååå snygga blomkrukor sist jag var på Ikea men som jag inte köpte. Nu passade jag på. Bild kommer när jag hunnit flytta över blommorna i dom.

Sen blev det snabbt hem för att åka vidare till Nynäs. Emilia skulle mannekänga för Camillas Kläd- och Lekförmedling på folkets hus. Kommunen anordnade det tillsammans med secondhandbutikerna i kommunen för att lyfta fram Earth Hour lite mer. Emilia var sååååå duktig!

Apropå Earth Hour, ni vet väl att ni ska släcka ner alla lampor i kväll kl. 20:30 - 21:30?! Glöm inte det!
Och glöm inte att ställa fram klockan i natt!!!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...