tisdag 2 december 2014

Mer från Bloggmiddagen....

Pö om pö kommer jag fylla på med favoriterna från Bloggmiddagen.

Med i goodie bagen låg en prenumeration hos Tidningskungen.se. Yeay! Sånt gillas verkligen! Tidningskungen har massvis med olika tidningar att välja på. Det finns barntidningar, mat-, historia-, veckotidningar, kryssmagasin... Ja, massor!! Nånting för alla med andra ord!

Undrars om jag ska välja nåt skoj till barnen eller till mig själv. ;-) Det skulle ju va skoj att överraska barnen med en tidningsprenumeration. Eller ska jag va lite ego... Perfekt julklapp är det i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...