måndag 29 december 2014

Kallt, frostigt och fnittrigt.

Det tunna snötäcket som kom häromdagen har i dag förstärkts med ett lager frost. Det är så där vackert vitt som det blir när temperaturen är mer än tio minusgrader. Hemma hos oss stod det -12 grader men har sett rapporterats kallare i närområdet... Jag måste rota fram min termokjol och kolla om jag kan ha den... Den hade varit skön idag... ;-)

Jag sitter på tåget på väg till skolan. Inget jullov här inte... Idag ska vi se om vi får ordning på det som strular för mig...

Hemma lämnade jag tre tjejer som låg och kollade på surfplattor. Emilia har haft sin kompis L hemma över natten. Det fnittrades ganska bra igår kväll en stund. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...