fredag 5 december 2014

Fullt upp, nattvandra och snö.

Plugg, plugg, plugg... Så kan gårdagen beskrivas. Jag åkte hemifrån åtta och var hemma igen halv åtta. Där emellan pluggade vi hårt, jag och min lilla grupp. Idag ska det redovisas. Ska bli intressant.

Mindre kul är att vi slutar sent. Och när jag kommer hem blir det till att vila fötterna en stund. För ikväll ska det nattvandras. Just nu är jag inte jättepeppad men det ska nog gå bra. Det är väl enda fördelen med det gråa vädret. Att det inte är jättekul att nattvandra. Å andra sidan har jag nattvandrat i halv snöstorm förut och det funkar det med.

Nu ska jag andas ut en stund på tåget. Eller nä, jag ska väl plugga lite till. Och fantisera om snö... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...