lördag 8 november 2014

Repor och lördagshäng

Åhhhh, det är så frustrerande! Mina favoritglasögon har fått repor på sig. Båda glasen på ungefär samma ställe. Jag misstänker att det är solbrillorna jag använde i somras som har repat... Så jäkla irriterande. När glasögonen är rena märks det jättetydligt då det är mitt fram på... Suck!!!

Annars rullar det på. Skoluppgiften blev klar och inskickad. Snön smälte bort. Men jag hann njuta så länge det varade.

I dag är en tredjedel av familjen iväg på handboll. Jag och resten är hemma... På förmiddagen har jag läst! Så jäkla skönt att bara sitta och läsa ett par timmar. Och bäst av allt är att jag har nästa del hemma redan... :) Jag läser om Harry Bosch just nu och har läst typ alla genom åren. Jag bara älskar Michael Connellys böcker. Även dom om Mickey Haller.

Men innan jag påbörjar nästa bok ska jag leka lite vid datorn. Har kli i fingrarna att fixa till bloggen. Vet inte riktigt hur ännu men snart är det dags att jula till det. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...