fredag 31 oktober 2014

Vackert och olika firande.

Ännu en strålande, frostig dag har börjat. Och idag är det ännu vitare ute! Så vackert speciellt när solen får frosten att glittra! Vi vaknade dessutom till en termometer som visade nollan vilket innebär att även jag tyckte att täckjacka kanske va nåt att ha. Får väl se om jag ångrar mig längre idag... Jag invigde dessutom nya mössan. ;-)

Redan fredag. Veckan har gått fort. Det är visst Halloween idag. Ungarna vill att vi ska spöka till det lite ikväll.  Återstår att se om vi gör nåt. Det här är en högtid som inte är så viktig för mig... Jag blev så lycklig när jag hörde att dagis inte skulle ha halloween i år. Speciellt som dom byter ut det till en nobelfest istället. Stor tummen upp från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...