onsdag 1 oktober 2014

Tidsbrist och frost

Åh vad det går bra för mig... Eller inte... Är alldeles för seg i starten idag. I alla fall med skolarbetet... Annat har jag fått gjort. Men det borde ha väntat kanske... Jaja... Det blir nog bra...

Nu ska jag tillbringa några timmar med att skriva på hemtentan. I eftermiddag är det dags för tårta på dagis så jag kan inte skriva allt för länge heller...

Egentligen skulle jag vilja vara klar med hemtentan redan nu... Det kliar i fingrarna att få fixa med bloggen... Synd bara att det inte finns nån tid just nu. Men det blir nog bra en vacker dag.

Och vacker dag, det har vi ute med! Oktober är här och frosten likaså. I morse var det bara nån grad ute när jag lämnade tjejerna och frosten låg vit. Vackert!!!

Jag måste ju berätta... Jag såg julmust på ica igår! Nu går det snabbt. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...