måndag 14 juli 2014

Ännu en vecka...

Då är hela den första veckan avklarad och en ny har börjat. Ja, av makens semester. Jag själv jobbar vidare. Det känns lite tungt att jobba medan han har semester. Men åh så härligt det var att träffa familjen i helgen. Tanka energi av dom. Och det är ju snart helg igen. :-)

I fredags när jag packade åkte både regnställ och gummistövlar med. Det lovades regn både lördag och fredag. Men kom inget. Och har fortfarande inte gjort. Misstänker att nån där uppe kom på att jag skulle va ledig och gav mig chansen att sola och bada. För det har jag gjort. Mindre bada, mest pga av algerna. Men desto mer sola. Levde i bikiki i helgen. Så härligt.

Å andra sidan behövs regnet. Det är oerhört torrt i markerna och eldningsförbud. Vi får väl se om det kommer nåt till kvällen. Just nu strålar solen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...