fredag 11 april 2014

Plugga, plugga, plugga...

Idag är det perfekt pluggväder ute! Grått och mulet med regn i luften... Jag hoppas bara att det blir som dom sa på väderprognosen igår, att det vänder till eftermiddagen. Emilias fritids ska ha föräldrarfika idag och det är tänkt att vi ska vara ute...

Men innan det är dags att fika ska det pluggas massor. Jag har bänkat mig i kökssoffan med dator och skolböcker idag igen. Laddat med både te och en flaska vatten. Så idag borde jag orka få massor gjort så att helgen blir pluggfri. :) Jag hann faktiskt klart med alla jag skulle igår så nu är det dags att ge sig på nästa uppgift. Den här gången ska jag skapa en databas så det blir lite nyheter för min del. Men verkar inte vara supersvårt i alla fall... ;)

Dessutom ska jag väl hinna få iväg en eller annan cv idag och kanske en högskoleansökan... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...