måndag 28 april 2014

Fan vad bra jag är!!!

Fy fan vad nöjd jag är! Uppgiften som har strulat sista veckorna lämnades in utan att vara fullständig. Jag har ändå skrivit ihop ett D! Ett D!! Inte ett F eller ett E utan ett D! Nog för att jag försökte sikta högre men jag gav upp till slut! Orkade inte. Kunde inte få så mycket mer hjälp av läraren heller då det var en provuppgift. Känns bra!!! Nu är det bara en liten uppgift kvar sen ska kursen avslutas och jag kan koncentrera mig på resten! Yeay!!!

Livet får ta en liten paus och skolan få komma först. I alla fall i fyra veckor till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...