onsdag 26 mars 2014

Väderomslag och irritation deluxe

Tänk vilken skillnad lite regn kan göra! Från att ha vaknat någorlunda pigg av barnen sista dagarna. Till nästan strålande solsken i rummet. Så där så man blir på riktigt bra humör trots att barnen vaknar tidigt och man är lite trött.
Till idag. Regn ute gör rummet mörkt och dystert. Det är inte alls lockande varken att gå upp eller ut. Barnen sover dessutom.

Idag väntar skola på förmiddagen och jobba med skolgrejor på eftermiddagen. Hade velat åka på lunchdate men känner mig lite tidspressad. Igår hade jag lust att kasta datorn i väggen. Så bra gick det med html-sidan jag ska göra... Får inte till nån av koderna så som jag vill... Irriterande deluxe. Jaja... jag får kämpa på idag. Klar måste jag bli...

1 kommentar:

  1. ja just nu är jag ganska less på vädret. dessa väderomslag är inte snälla mot min kropp. Nu vill jag ha vår med solsken och fågelkvitter. Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...