tisdag 18 februari 2014

Drömyrke och solsken

Ännu en strålande morgon. Denna gång i sällskap med nollgrader och frost. Men vad gör det när det är så ljust att vi kunde skippa reflexvästarna idag?! Hur härligt är inte det, att det är ljust ute redan vid sju på morgonen?! Jag njuter för fullt!

Idag skolkar jag från skolarbetet en sväng. Blir en kompisdejt istället. Och dessutom pluggade jag igår kväll och jag har hela dagens kväll på mig med.

Det är fördelen med den här kursen, det är lätt att sätta sig i tid och otid. ;-) Den är skitkul. Kom på en sak när jag satt och läste i boken häromdagen. Den här kursen, grafisk kommunikation, påminner om ett av min barndoms drömyrken. Jag ville bli reklamtecknare. Och fortfarande är det lika kul med färg och form som det var då... Tåls att funderas på...

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...