tisdag 21 januari 2014

Ljusare tider

Vi går verkligen mot ljusare tider nu. Det är så härligt. På morgonen, när jag lämnar Malin på dagis är gryningen påbörjad och när jag hämtar henne på eftermiddagen är det lite lite ljusare varje dag. Så härligt!

Mindre härligt är den trasiga diskmaskinen. Fast samtidigt som jag tycker att det är såååää drygt gillar jag att diska. Det blir lite terapi. :-)

Idag ska det bli annan terapi. Sån som är bra för själen. För idag ska jag åka till det stora runda, och numera väldigt stora, huset på andra sidan stan. Det i Kungens kurva. Återstår att se om porslinet jag fallit för matchar mina snygga koppar. ;-)

1 kommentar:

  1. Om du gillar att diska så mycket är du välkommen hit när du vill.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...