lördag 18 januari 2014

En vuxens kvinnas önskelista.

Förutom såna där "vanliga" saker som locktång som gör fina korkskruvar, fönsterlampor och matta till vardagsrummet, fotbehandling, bidrag till körlektioner och typ såna saker står det några större saker på min önskelista. Såna där onödigt dyra. Som en ny bil som funkar i alla väder och gärna att övningsköra i. En diskmaskin. (Vår valde tydligen att dra sin sista suck idag...) Varför ska en smal 45:a vara så mycket dyrare än en som är 60cm bred?! Och så vill jag ha ett par rum till. Det måste inte nödvändigtvis vara ett sovrum till mig men det vore så jäkla skönt att få dela på barnen. Speciellt såna här kvällar när ingen av dom vill sova och bara tjafsar istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...