fredag 29 november 2013

Nu känns det bättre.

Efter att hela veckan ha haft sprängande huvudvärk så har orken inte varit helt på topp. Dessutom är Malin fortfarande hemma med mig så tiden har bara försvunnit. Det går ju inte att bara vara med en treåring hemma. Men vi har ändå haft det riktigt bra.

I dag blir det en snabb tur till skolan för oss båda. Jag måste lämna in kursansökan för nästa termin.  Därefter ska vi handla julklapp åt Sebastian. Hans klass ska ha en julklappskalender så alla skulle ha med en klapp idag. Vilket jag totalt glömde igår. Å andra sidan däckade jag på soffan på eftermiddagen så det känns som att det ursäktar mig.

Ikväll ska Oskar och Emilia laga middag. Igår skrev dom inköpslista för fullt. Idag ska dom få gå och handla. Det blir nog bra. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...