lördag 9 november 2013

Fortsättning.

Jahapps... inlägg som skulle ha postats ingår morse låg opostat... Fortsättning från igår - syven ringde faktiskt upp och meddelade hur många poäng jag har kvar. Jag berättade att jag hade hittat intressanta kurser hos nti-skolan (där jag läser naturen på distans) och hon svarade på en gång att det berodde ju på om dom skulle godkänna att jag pluggade där... För allt jag vill plugga utanför skolan måste godkännas av rektorn. När jag lite fint meddelade att jag bara får ihop 200p, 300p om jag inte tar hänsyn till tiden för lektionerna fick hon bråttom att boka in en tid... Det blir nog bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...