torsdag 31 oktober 2013

Stress, stress, stress...

Jag vaknade trött i morse och lyckades dra mig lite för länge. Vilket resulterade i att vi fick skynda oss på till dagis...

Nu har jag ätit frukost, som Oskar var snäll och fixade. Det borde ha varit en stund till att varva ner men stressen river runt i mig. Jag borde göra mig klar för att träna och sen handla. Vilket betyder att jag är tillbaka tidigast tolv. Nä, framåt ett lär det ju bli. Mer stress! Det får nog bli en avbokning idag. Det går inte. Jag klarar inte stressen idag.

Det ska ju inte bara handlas. Packningen måste bli gjord. Jag måste sista minuten-tvätta med. Och innan handling ska jag få ihop en lista på vad som behövs i helgen. Och alla andra måsten som bara växer på min lista...

Ja, just nu har jag lätt att bli stressad. Varför vet jag inte. Men idag väljer jag den lätta vägen. Även om det inte kommer vara den bästa... För mig alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...