söndag 1 september 2013

Trött men nöjd!

Gårdagskvällen blev toppen. God mat, massor med olika goda drinkar, många glada skratt. Det var superskoj att kolla i gamla fotoalbum.  ;-)

Hela sällskapet åkte vidare till "ett ställe" i stan. Helt okej. Dubbla dansgolv. Vi valde det med mest Madonna på. ;-)

Jag valde att sällskapa med Erika. På set viset behövde ingen av oss åka hem ensam mitt i natten. Lite nattamat och en taxitur senare kunde jag hoppa i säng (soffan).

Idag är jag mör. Ena foten är full av skavsårsblåsor under tårna. Jag hade ju på mina orangea skönheter. Men det var det värt!

Nu fördriver jag tiden. Längtar efter sängen. Men ska hålla mig vaken. Ikväll går sista delen av Zero hour, så det måste jag se!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...