söndag 29 september 2013

Fullt upp, vikarie och födelsedagsfirande!

Helgen har startat med fullt upp och fortsatt likadant. I fredags rymde jag hemifrån en sväng. Jag och Johanna hade en dejt på ica kvantum. Vi passade på medan Oskar och Emilia var på disco.

Igår fick jag sova ut lite... Oskar försvann iväg till kusin Natta för övernattning. Emilia packade för scoutövernattning. Mitt i allt kom det meddelande att en av ledarna var sjuk och dom efterlyste en förälder som kunde hoppa in. Jag ställde upp några timmar. Kalla timmar utomhus. ;-) På kvällen segade vi i soffan, jag frös till jag somnade. ;-)

Idag har vi fullt upp. Sebastian fyller elva år. Jag vet, det är helt sjukt att jag har så stora barn. ;-) Ikväll ska han firas och vi bjuder på mat = fullt upp nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...