fredag 13 september 2013

Fredagen den trettonde

Är du skrockfull? Hur tänker du inför dagens datum?

Själv störs jag inte. Tycker mest att det är kul att se hur andra resonerar. Jag är nog inte så skrockfull alltså. Men jag tycker det är lite passande att dagen börjar med tjock dimma Det är mer än jag lyckades fånga på bilden. ;-) Hoppas bara den försvinner tidigt på förmiddagen.

Emilia och Oskar ska springa skoljoggen idag. Det är första gången för hennes del. Ska bli kul att höra vad hon tyckte sen. Själv ska jag till skolan en sväng.

3 kommentarer:

  1. Äsch dagar som denna brukar väl inte bli värre än andra dagar :-)
    BTW så var jag tvungen att vabba med Hannah idag... :-/

    SvaraRadera
  2. Fredagen den 13 är som vilken dag som helst för mig :)

    SvaraRadera
  3. Är inte alls skrock full Men ... Imorse gick cazpers spark cykel sönder på väg till skolan samtidigt lossnar cazzandras resår band i tightsen så byxorna ramlar ner jag tar då min hår snodd och tänktes knyta upp dom tills vi kommer till dagis och kan byta .. Men då pajar tofsen också:)!...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...