torsdag 26 september 2013

En lång härlig dag!

Efter morgonens pressvisning på F12 (ett eget inlägg kommer) åkte jag hem. Skulle ha satt mig med skolböckerna men började städa istället. Kändes ju bra att få det gjort.

Hämtade hem barnen lite tidigare. Det märks att dom gick tidigare imorse, dom är trötta nu i kväll. Emilia orkar knappt med på handbollen och tappar snabbt koncentrationen.

Det får bli ännu en lugn kväll hemma. Även imorn bitti blir det lite tidigare lämning. Men den här gången ska jag inte iväg på event utan till sjukgymnasten. Det är dags att få ordning på den värkande kroppen...

1 kommentar:

  1. Kul att ses igår! Det får vi göra om :-) !!! Om inte annat ses vi ju på fredag :-) KRAM!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...