onsdag 28 augusti 2013

Stressa lagom...

Phu! Tänk att jag alltid ska komma på nåt i sista sekund när jag ska till bussen. Men jag hann och det är det viktigaste. ;-)

Dessutom har jag hunnit lämna in två uppgifter på förmiddagen. Yeay! Känns så bra att få det gjort. Nästa hoppas jag hinna få in imorgon. Innan dess ska jag på lektion. Idag är information & kommunikation och samhällskunskap som står på schemat. På den första jobbat vi med powerpoint. Tyvärr känns det lite som att jag redan kan den biten. Vi får väl se. ;-)

Men innan jag ger mig på skolarbete av något slag ska jag överleva en busstur där någon eller några luktar riktigt illa... Tur att maten i lunchlådan är ordentligt förpackad. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...