måndag 12 augusti 2013

Sista veckan...

Gomorron! En ny vecka är här. Sista vecka  på sommarlovet. Gud vad tiden har gått fort! Men så har vi en toppensommar bakom oss med. Jag är sååååå nöjd med årets sommar!

Det blir en annorlunda vecka den här veckan. Jag ska fortsätta mitt pluggande.  Dessutom ska jag idag och imorgon förbereda väskor till grabbarna. Dom ska avsluta lovet på sjön med farmor ocv farfar.  Det blir nog roligare än att drälla hemma när fritids har studiedagar.

På onsdag har jag en dejt med Erika. Hon har bokat in varsin nageltid åt oss. Samtidigt. Det ska bli riktigt skoj. Och jag hoppas på sushilunch, nu var det länge sen. ;-)

På torsdag har jag lovat Emilia att få bjuda på glass på dagis. Det är hennes sista dag! Det var det där med att tiden går snabbt... och på fredag börjar hon på fritids. Då blir det bara en kort dag och sen tid med bara mamma. Blir nog mysigt!

Veckan avslutas med att vi alla är bortbjudna. Ska bli riktigt trevligt. Många nära och kära kommer vara med. Mys!

Hoppas alla ni andra får en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...