torsdag 29 augusti 2013

Kaviar, sushi och polisen.

Besök hos polisen  avklarat. Och det gick en aning snabbare än när jag fixade med leg. Nu skulle jag hämta på hittegodsavdelningen. Sebastian hittade en klocka i samma veva som jag fixade mitt leg så jag lämnade in den. När vi kom hem från semestern dök det upp ett brev från polisen där det stod att ingen ägare hade gett sig till känna och att den nu var vår om vi ville ha den. Så nu är den hämtad.

Därefter mötte jag upp Sofia. Vi passade på att besöka port73 för att se hur det såg ut efter gårdagens nyinvigning. Bland annat har Lager 157  öppnat där. Det fanns lite kul att titta på men vi vägrade köa. Vi var inte direkt ensamma där... ;-) Däremot hittade jag kaviarlack på in & finn. Ska bli kul att testa.

En sushilunch senare vandrade vi upp till Handen så jag kunde ta tåget hem. Så nu väntar naturkunskapsboken igen...

1 kommentar:

  1. Jag älskar In&Finn! Min favoritaffär. Går alltid in där när jag är på stan och kommer aldrig därifrån tomhänt

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...