måndag 19 augusti 2013

Idag är en riktigt bra dag!

Dagen på fritids gick bra. Jag fick gå hem en sväng. Skönt. Emilia var på glatt humör när jag kom tillbaka och vi avslutade med lunch tillsammans med övriga fritidsbarn, bland annat Oskar.  ;-)

Efter en lugn eftermiddag väntar strax terminens första lektion. Svenskan hamnade på måndagar 17-20. Varannan vecka. Känns bra att vara här.

Jag är dessutom på strålande humör så det kan ju inte bli så illa då. ;-) och nu har jag bestämt hur jag ska göra med håret med. Det blir kort igen. Jag saknar det. Och så ska min egen hårfärg tillbaka. Återstår att se hur jag ska göra bara. Ska prata med frisören.

Sa jag att jag är på bra humör idag? Längtar till helgen gör jag med. Det är äntligen dags för årets mammabloggkryssning!!! Yeay!!! Som jag har längtat!

2 kommentarer:

  1. Hehe, alla roliga event kommer ske på "fel" måndagar i höst alltså... ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...