fredag 23 augusti 2013

Dags för ännu en tradition!

För fjärde året i rad kommer Loppipåsen Förskola att delas ut. Ni som känner mig vet att jag älskar dessa praktiska påsar! Och ni har väl sett att det finns en namnlapp på dom med? Så det är ingen risk att man blandar ihop påsen med andra barns påsar på dagis.

I år samarbetar Loppi med Lekmer och alla som handlar för mer än 800kr hos Lekmer får påsen på köpet. Och nä, det är ju inte bara en superpraktisk påse. Den kommer med ett innehåll värt ca 700kr.
A-creme, Ajax Pure & Clean, Arla,  Bonnierförlagen, Colgate, Disney on Ice, General Mills, Göteborgskex, Lekmer, Linas Matkasse, Nordisk Film, SebaMed och Viaplay finns på ett eller annat sätt med i påsen! Och vill ni inte handla på Lekmer för att få en Loppipåse Förskola kan ni beställa den för 98:- inkl. porto. Se mer information hos Loppi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...