måndag 8 juli 2013

Semester!

Yups! Nu är det verkligen semester!  Och det är så skönt efter förra veckans fullt upp. Vi fick till slut ordning på hemmet. Eller ordning och ordning. Ett mindre kaos är det. Hallen är helt tom och vardagsrummet nästan likaså. Idag kommer dom och börjar. Först ska dom spackla igen där möglet var. Där är det urgröpt ganska bra i väggen. Och sen kommer tapeten. Jag hoppas verkligen det blir bra.

Samtidigt som det blir fint hemma passar maken på att få semester. Vi tänkte njuta av solen. Och jag tänker ta lite semester från bloggen. Barnen är lovade att inte bara dom utan även mamma och pappa ska vara spel-, blogg-, facebook-, internet fria på semestern.  Vi får väl se hur det går för oss. ;-)

Glad sommar!

2 kommentarer:

  1. Blir väl inga problem för dig , du ar ju böckerna istället precis som jag ;-)

    SvaraRadera
  2. Fortsättning följer... Ska bli spännande att höra hur det gick. Men som sagt du har ju böcker :) det är alltid ett säkert kort. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...