lördag 22 juni 2013

Livet känns riktigt bra!

En lång, väldigt härlig, dag går mot sitt slut. Vi har haft sol i stort sett hela dagen bortsett från en kort stund på eftermiddagen. Samtidigt som vi klädde midsommarstången duggregnade det en kort stund. Men inte mer än att man kunde strunta i det.

Barnen har badat för fullt hela dagen, vi njuter av att umgås med familj och vänner. 

Just nu sitter jag och nattar tjejerna nu. Det kanske inte är det allra bästa att byta sovplatser på midsommaraftonskvällen men ibland får man chansa. Jag tror det blir riktigt bra när nyhetens behag har lagt sig. ;-)

Hoppas ni andra har det lika bra som mig!

...postat många timmar efter det skrevs pga dålig mottagning... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...