onsdag 26 juni 2013

Håll tummarna!

Igår skrev jag nationellt prov i matte. Efter första delen vet jag att resultatet är på gränsen. Nu hoppas jag att det blev godkänt. Och att provet idag går lika bra. För det innebär i så fall att jag avslutar matten idag! Yeay! Sen har jag bara resten kvar. Men det ska va klart i augusti.  ;-)

Annars känns det ganska bra idag. Jag har lyssnat till regnet i natt men det regnar inte nu. Och trots att jag fortfarande stör mig på att vi kommer få en ful skarv på tapeten om ingen är lite snäll så känns det bra. Är nog tröttheten som spökar. ;-) men imorgon blir det sovmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...