onsdag 12 juni 2013

En härlig start och boktips!

Yups, dagen började riktigt bra. Jag kom upp när jag skulle så vi kom iväg till skola och dagis i bra tid. En lång stunds mys med tjejerna. En av de bästa stunderna på dagen. Emilia va på härligt humör. Idag väntar besök i skolan för henne. Spännande!

Själv sitter jag nu på bussen mot skolan. Blir frukost på vägen idag innan det är dags för matteprovet. Jag chansar och gör det. Blir det godkänt kan jag känna mig supernöjd. Och annars får jag väl göra om det. Hellre prova att skriva idag än att ha det släpandes sen. :-)

Jag hoppas provet går snabbt att skriva. Det är strålande solsken ute och jag skulle vilja hinna få massor av tid i solen. Kanske skulle gå förbi biblioteket och låna lite böcker. Nån som har tips på böcker jag absolut måste läsa? Och Fifty Shades är redan avklarade. ;-)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...