måndag 3 juni 2013

Då köar vi lite till...

Wow vilket härligt väder det är ute. Linne och bara ben redan från början. Känns lite trist att behöva sätta sig i en skolsal då. Men men. Det är bara att bita ihop och ladda för matteprov. ;-)

Flyttplanerna då? Jodå. Vi tackade ja till lägenheten. Och har än en gång hamnat på tredje plats. Nu ska bara dom andra två inte godkännas så är den vår. ;-)
Nä, men tyvärr tror jag inte det är vår tur den här gången. Synd då jag verkligen gillade både lägenhet och området.

I morgon ska vi på visning på en till lägenhet i samma område. Fast vi är osäkra på den innan vi har sett den. Dels är den på tredje våningen utan hiss. Uppe på en höjd. Dessutom är det femte rummet ett matrum. Och enligt ritningen är det en fyra. Vi känner att det kanske inte är värt så mycket extra i hyra för ett rum som måste användas som matplats. För köket verkar minimalt. Men vi får se.

Området är fint i alla fall även om husen inte är supersnygga.  Jag känner verkligen att jag skulle kunna bo där. :-)

Nä, om tiden kunde gå lite snabbare nu. Vill hem och fortsätta med tvätten när vädret är toppen. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...