söndag 9 juni 2013

Borta bra men hemma bäst?

Hemma igen. En aning blöta. Ja, bilen i alla fall. Vi slapp det allra värsta regnet. För regnat det har det gjort. Och åskat och blixtrat. Önskade lite att vi slapp åka hem och bara kunde ha legat i båten och lyssnat till alla härliga ovädersljud. ;-)

Nu ska vi ladda om för en vecka hemma. Jag hade tänkt tillbringa morgondagen med att plugga men eftersom jag glömde skolböckerna i båten får jag göra annat. Stackars mig. ;-)

Jag har annat att göra så jag lär ju inte bli sysslolös. Dessutom ska Sebastian iväg på övernattning med skolan i veckan så jag skulle kunna vara snäll och packa.

Förutom allt det kommer jag att vänta, vänta, vänta... Det är en före oss i kön på lägenheten. Och sista datum för att tacka ja var i fredags. Nu hänger det på värden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...