måndag 27 maj 2013

Vilken helg!

I fredags kväll, mitt upp i allt packande fick jag naglarna fixade av Natta igen. Förutom att jag gillar att ha "mina" naglar älskar jag när någon "behandlar" mig. Bara det där att få sitta där och inte göra nånting medan någon annan tar hand om mig. Det är likadant hos hårfrisören. ;-)

Jag lyckades i alla fall packa klart och vi var färdiga i god tid i lördags morse. Vilket är bra när det gäller oss. ;-) Vi mötte upp Andrea och Martin med barn och packade om i bilarna för att samåka.

Efter en cirka två timmar lång bilresa var vi framme. Vilket ställe!!! En liten oas mitt i skogen. Lägg till att vädret var helt på vår sida! Underbart!

Vi grillade massor med god mat, vi skrattade, solade, barnen badade i både pool och sjö. Solen gassade och livet kändes underbart!

När vi packat ihop igen igår och gett oss av dök regnet upp. Vi klarade oss hela helgen i övrigt!
Det var en toppenhelg och hela familjen är supernöjda!!!
Tack än en gång Andrea och Martin!!!

Idag väntar det skola igen. Sommarskolan börjar. Först ut är matte 3. Jag har sagt sen gymnasiet att den ska göras nån gång i framtiden. Nu är det dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...