tisdag 28 maj 2013

Sol ute, sol inne!

Idag strålar solen i kapp med mitt humör. En lagom stressig morgon följdes av en snabb frukost i lugn och ro. Nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Det blir en lång dag idag. Först matte på morgonen följt av första lektionen i Pedagogiskt ledarskap i eftermiddag. Ska bli spännande att se vad det är för ämne. Efter den blir det hål ett par timmar innan det är dags för första lektionen i historia 2. Det ska bli skoj. Tycker nästan det är lite tråkigt att den är på distans då det är samma bra lärare som i höstas.

Humöret toppas av att jag har världens snyggaste väska med mig. Den matchar mig perfekt! :-) Nu skulle jag bara behöva hitta den perfekta skon också. Den måste helt klart matcha väskan! ;-) Kanske hinner kika på torsdag, när jah ändå ska till stan.  Dels var det jippo i en av dom bästa underklädesaffärerna så jag hoppas få mig en ny snygging till bra pris, dels ska Martina och jag på bio tack vare Fru Booked.

Har jag sagt att livet känna ganska bra just nu? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...