onsdag 3 april 2013

Sommar och glasögonorm!

Förra veckan stod det i alla tidningen att våren fryser inne och att det skulle dröja till i slutet av april innan den skulle komma. Igår stod det att våren skulle komma redan i mitten av april och att det fanns en risk/chans att vintern går över i sommar på en gång.
Själv njuter jag av att solen smälter snön. Vi har sommartid och på ljuset märks det. Jag har vårkänslor i hela kroppen. Så vad passar inte  bättre då än en morronprommis till skolan. :-)

Yups, jag har ett par lektioner den här veckan. Hoppas dessutom få svar på om min trötthet och allt kisande beror på fel styrka i glasögonen. I eftermiddag väntar en synkoll. Det går inte längre att ignorera att jag sitter och kisar mest hela tiden numera. Och kisandet har dessutom lett till rynkor runt ögonen, för jag är ju alldeles för ung för att få såna av ålder.  ;-)

2 kommentarer:

  1. Kanske behöver ha terminalglasögon så du känner dig riktigt gammal ;-)

    SvaraRadera
  2. Hehe.. Nä, det får min make ha. ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...