fredag 5 april 2013

Prov, på prov, prov...

Efter en morgon som blev en aning stressig bland annat till följd av gårdagkvällens och natten flera totala strömavbrott fick jag iväg barnen till dagis och fritids. Äntligen blev det dags att sätta sig och plugga lite extra till ett prov i samhällskunskap som jag hade lyckats förtränga... Det känns som att jag har lite koll nu i alla fall.

När provet är avklarat ska jag göra ett nytt försök hos optikern. Hittade tre bågar igår som jag lånade hem. Helt annorlunda än dom jag har nu i formen. Dom var jättesköna. Lade upp bilder på mig i alla tre plus i mina vanliga. Alla var överens om att mina vanliga va bäst. Dessutom gick jag runt i det ena paret en stund hemma och kom fram till att jag nog tyckte att dom blir för stora på kinden. Så nytt försök idag.

Jag måste komma ihåg att ladda med lunch och mellis till imorn. Det väntar högskoleprov då. Så, vad ska jag ladda med? Era bästa prov-tillbehör?  ;-)

1 kommentar:

  1. Vatten, frukt och en macka skall du ha med.
    (sen hade jag lite godis och choklad inför det sista delprovet när man var rätt slut i huvudet haha)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...