tisdag 9 april 2013

Prov och beslut.

Sitter och förbereder mig för provet i eftermiddag. Känns som att jag har ganska bra koll. Jag ska även försöka hinna bli klar med ena samhällsuppgiften idag. Känns bra att få det gjort. Det känns som att svackan jag har varit i äntligen har börjat släppa!

Efter lunch ska jag ta en paus i solskenet och gå och beställa glasögon. Ska bara fundera en kort stund till... Fördelen med två par är att jag kan anpassa mig efter humör. Men det är två olika modeller och det jag funderar lite på är biten med solglasögon. Olika modeller innebär att jag antingen bara kan använda ett par i sommar eller så måste jag köpa dubbla solclips. Många svåra val nu. ;-)
Dessutom pratade mamma om att hon har svårt att läsa böcker med sina progressiva glasögon och därför även har rena läsglasögon... Det är inte lätt att prova nytt när man inte vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...