lördag 13 april 2013

Mutat, rensat, planerat och provat!

Phu... Jag fick ordning på strulet... Kollade genom alla länkar som syntes och den till bloggpartner, en sån liten knapp, såg skum ut. Tog bort den och det fungerade. Skönt.

Annars idag har jag knappt hunnit sitta vid datorn eller kolla mobilen. Hela förmiddagen rensade jag och ungarna (Oskar) i barnens rum. Väggen där deras tripptrapp-trofast står har sett ut som hej kom och hjälp mig sen vi möblerade om. Nu hittade vi energin att ta tag i det. Kändes så bra! Och jo, jag tog till lite mutor. Det är ju ändå lördag. ;o)

Nu på eftermiddagen har det förberetts både varmrätt och efterrätt. Slår till och lagar till Mexian-färsen från Kronfågels Smak på världen och chokladdeserten som jag bjöds på när Spot and Tell bjöd in sist. Resultatet får ni se sen men det doftar härligt och ser smaskigt ut!

Och medan jag rullade köttbullar tröttnade jag på att ha Malin diskandes i köket och körde ut henne. Resultatet ser ni på bilden. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...