torsdag 4 april 2013

Alldeles för många...

Yeay! Eller kanske inte... Vet ni hur många olika modeller på bågar det finns? Och lägg sen till alla färger på det. Jag satt och surfade runt lite igår kväll. Det finns massor! Och det är sååå svårt att välja. Jag borde ju helst beställa dom så fort som möjligt samtidigt som jag ska hitta en båge dom jag verkligen trivs med... Svårt värre! Hittills har jag mest lyckats falla för bågar som påminner om dom två par jag har... ;o) Jaja, det ska nog bli bra.

Funderar på om jag ska ta tåget upp till Handen en sväng och titta på utbudet där. Eller kanske till Nynäs... Men det känns svårt att gå och kika helt själv...  Ja, ja, det blir nog bra. Oavsett vilket borde jag ta mig ut en stund. Det är ännu en dag med strålande solsken och plusgrader ute. Synd bara att det var en massa minusgrader i natt. Men först och främst ska jag koka lite ris så jag kan äta lite sushi till lunch. ;o)

1 kommentar:

  1. Glasögon är inte lätt.
    Jag fick jätte bra hjälp av personalen på synsam som jag köper mina ifrån. Sa att jag ville ha en svart båge och så tog hon fram ett gäng som hon tyckte passade mig.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...