fredag 1 mars 2013

Välkommen mars!

Hur kan det redan vara 1 mars?! Var tar tiden  vägen? Det går så fort. Men samtidigt längtar jag så mycket efter våren. Slippa alla dessa vinterkläder. Få se hur det blir grönt överallt. Och värme! Tyvärr verkar det ju som att vi ska få lite mer rejäl kyla innan det vänder. Å andra sidan, om våren kommer snabbt nu är det värt det. Och jag ska väl inte gnälla riktigt än. Vi har ju fortfarande sportlov. ;-)

Idag är det skola som gäller och fyra barn på dagis och fritids. Hoppas jag i alla fall. Oskar såg lite hängig ut igår så jag måste hålla lite koll på honom.  Själv har jag äntligen en gång vaknat med huvudvärk. Börjar bli trött på den här förkylningen nu. Jag blir så trött av den med.

Nä, positiva tankar var det... Idag är jag glad att vårens första månad är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...