tisdag 26 mars 2013

Solsken och dejt!

Jag kom hem väg ut i solskenet igår. Det var riktigt härligt! På gräsmattan utanför vårt hus är snön snart borta igen. Jag njuter för fullt av dessa soliga dagar. Vi fick likadant väder idag. Underbart! Nu känns det att våren är nära.

Igår kväll njöt hela familjen av våfflor. Maken och jag åt som vanligt den mindre söta varianten med bland annat rom och räkor. Så gott!!! Fast vi avslutade som barnen med grädde, jordgubbar och sylt. :-)

Idag valde jag att inte stanna hemma. Jag ska träffa härliga Marie - Louise och dessutom passa på att gå lite i affärer.  Jag får ju se lite andra affärer än dom jag är van vid. Det är ju aldrig dumt. 

Hoppas ni andra får en fin dag ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...