lördag 2 mars 2013

Lördagsmys

Gårdagskvällen avslutades med film. Grabbarna fick se Men in Black för första gången. Fast jag tror jag skrattade mest. Efter filmen somnade vi alla och den tidiga kvällen gjorde att vi vaknade ganska tidigt allihopa. Om man nu räknar mim sovmorgon till åtta som tidigt.  ;-)

Förmiddagen blev städtid. Allihopa fick städa. Kanske inte så jättepopulärt men välbehövligt. Och det var desto mer populärt med en massa städtid efteråt.

Nu är jag i Haninge med Johanna.  Medan hon tvättar bilen tar jag mig en fika. Sen ska det shoppas lite gottis till kvällen. Ja, lite mer än så kanske... Men det blir nåt gott till mellon också. :-)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...