tisdag 12 mars 2013

En liten snabbis...

Sakta men säkert känns det som att kroppen börjar fungera normalt igen. Äntligen! Jag har fortfarande lock i öronen men inte lika illa och tinnitustjutandet är nere på normal nivå.

Egentligen har jag inte tid att sitta här och uppdatera. Har massor med skolarbete att ta igen, som blev lidandes förra veckan när jag var dålig. Tänkte visa att jag lever i alla fall. Måste ta mig tid att skriva om spottingen med Kronfågel och Spot and Tell i torsdags med! Mums vilken god mat vi bjöds på då! Och goodiebagen! Wow! Det kommer, jag lovar!

Just nu går tiden som är över till att bråka med Nynäsbostäder. Igen. Dels väntar vi fortfarande på att dom ska fortsätta med bytet av element men elementet är restnoterat och dröjer... Dessutom upptäckte jag förra veckan att möglet inte alls bara sitter i tapeten som dom har sagt hela tiden. Bakom tapeten är det svart... Mailade ett surt mail förra veckan och dagen efter var det en massa samtal och allt lät så bra men nu är det tillbaka i samma sakta takt med allt igen.... Suck!!!

Nä, skolarbete var det som gällde... Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...