tisdag 19 februari 2013

Liten krasslig tjej och färdig!

 
Men hallå! Hur gick det där till?
Medan jag satt och skrev på mina religionsuppgifter, så där lagom trött och oinspirerad, passade jag på att tömma mobilen på en massa bilder. Rätt vad det var fanns det inga uppgifter kvar att svara på. Jag som trodde det var måååånga fler uppgifter. ;o)

Men det känns bra. Då kan jag ge mig på nästa stora uppgift imorn. Skönt! Nu ska jag bara tanka ner dom sista bilderna och sen hoppas jag få sova lite i natt. I kväll var det Malins tur att få feber och hög sådan med. Det har gjort att hon sover jätteoroligt och har kommit upp flera gånger. Så håll tummarna för att jag får sova okej i natt.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...