söndag 3 februari 2013

Kaos, kaos, kaos...

Efter en lång natt med lite sömn av diverse anledningar startade dagen för tidigt för mitt humör. Och barnens. Et märks att det har varit sena kvällar och jag är inte heller på topp...

Vi har stortvättat alla sängkläder här hemma idag. Skönt att få det gjort men mindre kul när fyra barn inte alls kan tänka sig att hjälpa till när det ska bäddas. Istället bråkade dom om vem som skulle ha vilket täcke eller vilken kudde...

Vi har dessutom möblerat om här hemma. Slängt hälften av den ena soffan, flyttat om hyllan som inte kan stå på sin plats och en massa annat. Just nu känns det som att jag bara har kommit halvvägs. Jag är trött, sur och grinig.

Lägg sen till att jag har två prov som det skall pluggas till. Inte det lättaste när humöret är på botten och man är skittrött. Tur att jag har några timmar på mig imorn med för att plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...