måndag 14 januari 2013

Litet avbrott och en massa skoj!

Jag har lite dåligt med energi just nu, som ni kanske märker. Det är glest mellan inläggen. Men jo, det får vara lite så till orken kommer tillbaka igen.
Den energi jag har går till barn, man och hem just nu. Och så ska skolan in där med. Å andra sidan har vi haft några riktigt härliga dagar här hemma så det är det värt.

Veckan som börjat blir en lagom lugn vecka. Förutom skola har jag inget inplanerat på dagarna. Ska nog försöka rensa vidare i ungarnas rum. Började lite lätt i grabbarnas idag. Blev stor skillnad bara av att få ordning i hyllorna.

På lördag ska vi ha kalas här hemma. Ett väldigt, väldigt försenat femårskalas. ;-) Emilia är helt lyrisk. Och på söndag ska vi gå på bio, jag och barnen. Ska bli skoj. Det är bara stackars Malin som tycker hela världen håller på att gå under för att inte hon ska få följa med. ;-)

Hoppas ni alla har det bra!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...